Breuker Horeca Advies
 
imago.jpg

Meer gasten in de rustige periode

Voor de traditioneel rustige periode, februari en maart heeft BHA diverse mooie acties ontwikkeld, die garant staan voor meer restaurantbezoek.

Stuur ons de URL van uw restaurant en een korte omschrijving van uw doelgroep en wij ontwikkelen speciaal voor en samen met u voor uw restaurant een aantrekkelijk plan om meer gasten te genereren.

 

 

 
fotodehallen.jpg

Horecaconcepten

Succes in de horeca staat of valt met het kiezen van de juiste (bedrijfs)formule. Een (bedrijfs)formule noemen we ook wel een horecaconcept. Deze formule of dit concept geeft de visie van jou als ondernemer weer en moet passen bij de uitstraling en locatie van jouw pand of terrein.

In de horecabranche is het belangrijk dat de onderneming zich weet te onderscheiden van de concurrenten. De gast van tegenwoordig is kritisch, zelfbewust en goed op de hoogte. De aanbieders in de overvolle horecamarkt willen allemaal zo goed mogelijk voor de dag komen, zich profileren en vooral gasten aan zich binden. Iedere horecagelegenheid (klein & groot) moet altijd bekeken worden als één concept. Uiteindelijk bepalen de details het succes van het bedrijf.

Door een sterk concept toe te passen, waarin alle onderdelen verwerkt zijn die de verwachting van de gasten overtreffen, lukt het je beter je te onderscheiden van de concurrenten.  

Als startende ondernemer of als je plannen hebt om een onderneming uit te breiden is een concept dus cruciaal: het concept is een allesomvattend plan waarin de totale belevingswereld van de gasten tot haar recht komt. Of het nu gaat om communicatie, exploitatie, menukaart of het personeel: alles moet met elkaar in balans zijn om een duidelijk concept te voeren. Alle onderdelen van de organisatie moeten hetzelfde verhaal vertellen.