mysterieguest.png

Mysterieguest

In de horeca en hospitality branche ligt de focus grotendeels op het onderzoeken van het gastencontact. Vragen zoals "Hoe ervaren de klanten het gastheer- en gastvrouwschap?", "Worden de verwachtingen van de gast overtroffen?", "Hoe staat het met de gastvrijheid en vakkennis van de medewerkers?" en "Welke verbeteringen kunnen de gasttevredenheid verhogen?" staan hierbij centraal.

Breuker Horeca Advies zorgt graag voor een professionele, ervaren Mysteriegast met een gedegen aanpak.

De evaluatiecriteria die een mystery guest hanteert bij het beoordelen van een restaurant. Belangrijke aspecten zijn de beschikbaarheid en netheid van het personeel, de kwaliteit van de service, de netheid en sfeer van het restaurant, de toegankelijkheid voor mensen met een handicap, de wachttijden, de productkennis van het personeel, de kwaliteit van het aanbod, de interesse in de behoeften van de gast, verkoopstrategieën zoals cross-selling en upselling, en de loyaliteit van het personeel. Elk van deze elementen draagt bij aan de algehele ervaring van de gast en het succes van het restaurant.